maanantai 1. heinäkuuta 2013

Viireilin jälleen

Oon hullaantunut näihin viireihin.Tosin mun on tosi vaikea käyttää sanaa "viiri" näistä lippusista puhuttaessa, koska se on myös mun hyvän ystävän etunimi ja mua aina hymyilyttää puhua viireistä, tulee Viiri mieleen.
Viimeksi tein viirejä omiin synttäreihini ja ne päätyivät myös siskoni synttäreille koristeiksi. Tämänkertaisista viireistä tuli hieman erityyliset, sillä käytin valkoista lankaa ja muutamia erisävyisiä ekopapereita ja voimapapereita. Niistä taisi tulla myös kertakäyttöiset, sillä kirjoitin niihin onnittelut sankarille.
Löysin kesäkuussa kirpparilta hauskan kannellisen lasipurkin. Hauskan purkin sisällä oli kaikenlaisia eläinleimasimia ja ihanat kirjain- ja numeroleimasimet! Hetken pohdin, että teenkö mä tällä oikeasti mitään, mutta onneksi purkki tarttui mukaan! Etenkin kirjainleimasimet ovat jo nyt olleet sen kolmen euron arvoiset. Näihinkin viireihin painoin kirjaimet kyseisillä leimasimilla.
Mullahan ei edes ole yhtäkään toimivaa mustetyynyä, joten käytän niiden sijaan maaleja. Tähän asti olen käyttänyt leimatessani vesivärejä, mutta tällä kertaa käytin akryylimaaleja. Täytyy vain muistaa pestä leimasimet ja pensselit huolella! Maaleilla jäljestä saa eläväisempää ja samalla maalilla, jolla leimaa ääriviivat, saa myös väritettyä leimaamansa kirjaimet.

2 kommenttia: